12/12/12

Godmorgon enbraciecrazie läsare. C what i did there? oh yeeaaa...

Det är onsdagen den 12 December tvåtusentolv - 12/12/12 - och min 4e dag som sjukling i denna snöyra. Men jag kan faktiskt börja känna av hur kroppen ger med sig och slår ut sjukan! Two thumbs up! Så hoppas vi på en frisk helg.

Vaknade av hungermage och den vita snön igen, skulle så vilja gå ner för trappen och unna sig med frukost men rummet har en tendens att snurra till lite varje gång man ska ställa sig upp på benen. Men ska göra mitt bästa. Dagen annars kommer nog bli till böcker, videos, tumblr och såklart att lyssna massot på Bruno Mars nysläppta platta - Unorthodox Jukebox. Släpptes nämligen igår på iTunes, annars kan man lyssna på det på Unorthodoxjukebox.com . Lite reklam sådär.

Tar och skriver lite senare, tills dess så hoppas vi på en bra dag (resten av dagen). Kram kram.

Foton jag tog på Theodor och Yasmines ögon härom dagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0