BRRRR ☃

Sitter och pratar skype med söta Lisette och vi pratar om lite olika saker.

Kollar ut genom fönstret och ser att snön bara smäller ner typ. Är typ instängd pågrund av all snö... 
Och bussar och tåg funkar inte så är rädd att jag inte kommer komma till skolan imorgon heller..
Wellwell nu ska jag dricka upp min juice och försöka fixa svenska läxan..

Pusshejdå!♥

 

˚ ˚ ˛ ˚ ˛ •

• ˚Happy★* 。 • ˚ ˚ ˛ ˚ ˛ •
•。★Holidays!★ 。* • ˚。
° 。 ° ˛˚˛ *__Π____*。*˚
˚ ˛ •˛•˚ */______/~\。˚ ˚ 
˚˛ •˛• ˚ | 田田 |門| ˚

 


Kommentarer
Postat av: Lisetteeeee

Jaaaa fixa den nuu med mig istället för att kolla runt på youtube!!! PÖSSSs

2012-12-05 @ 13:25:19
URL: http://tinja.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0