Förkylning kom ikapp mig

- Att bli förkyld är seriöst det värsta jag vet, täppt i näsan hela tiden, näsan rinner och halsen gör ont..
 
Ska snart dra till gymmet och träna lite försiktigt mina armar och så. 
Igår var det ben och mage men idag är jag lite hängig så ska ta det lungt,
men jag klarar inte av att vara hemma och lata mig. Måste röra på mig
och har värsta motevationen för att fixa kroppen för cypern i sommar med
brudarna! Hihi.
 
Dagen har varit chill med lilla söta Lisette. Fixa läxor, ätit thai och kollat runt
i affärer. Måste nämligen börja köpa julklappar känner jag.
 
Nu ska jag packa väskan och vänta på pappa!
 
Ha de bra!
Puss!♥
 
Dags att få denna kropp i form känner jag...
Pussar från tönten hon själv.

Kommentarer
Postat av: hemlig beundrare

vackraste jag sett <3

2012-12-17 @ 17:35:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0