It's beginning to look alot like christmas.

Istapparna utanför fönstret har växt till kroppsstorlek och allt känns allmänt juligt.
Vaknade med årets första julkänsla och gosar ännu i sängen till julmusik.
Ska snarast upp och göra mig en kopp te och piggna till. Har legat här den senaste timmen och
beundrat det superfina armband jag fick av Yasmine igår, hon var lurig och smet ner det i min väska
medans vi var och julhandla. Ska se till och få fram något dunder bra till henne i julklapp nu.
 
Hade julavslutning med skolan i torsdags, vi tvåor höll i själva avslutningen så var riktigt kul.
Gick sedan och sökte vidare efter klappar med Theodor och Cami. Kan inte riktigt skriva vad man
köpte ännu, eftersom ni lyckligt lottade kan finnas bland läsarna. Tog en mysfika med några till
supervänner och bara tog det lugnt. Vill verkligen passa på att njuta av ledigheten det här lovet,
läsa böcker, skriva musik och se filmer. Inte tänka speciellt mycket alls. Gå från lässoffan till
röjj i en snöhög och bara göra massor med knas. Konservenser och sånt får tas hand om dagen efter.
Idag blir det att ha riktigt kul med Rebecca och flippa loss. That' how we do it.
Nu ska jag hjälpa pappa med julförberedelser, så hörs senare. Kram på er alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0