Plugg bara massa plugg

-This sucks..
 

Stannade hemma idag för att kunna att hinna komma ikapp med alla
läxor som jag ligger efter i. Har precis blivit klar med engelska artikeln 
och ska nu börja med svenska film analysen. Sitter och pratar med söta
Lisette på skype samtidigt, vi ska göra film analysen tillsammans. För jag
kan filmen typ utantill och hon har häftet så det blir en winwin situation. 
 
Jag mår inte så bra just nu heller, pågår lite skit i mitt liv just nu och sover 
dåligt om nätterna och ibland sover jag inget alls så förvänta er inte så mycket
bloggande från mig. 
 
Ska fortsätta plugga nu så vi hörs,
 
Pusshej!♥
 
blandade känslor just nu..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0