Tunga ögonlock.

Värmefläkten kör på som fullt och jag tynar nästan bort av värmen, men lilla sovandes Rebecca vägrar att stänga av.  Blir nämligen "för kallt" då. Fast hon har en poäng, rumstemperaturen sjunker otroligt snabbt.


Klockan är tre och dagen går mot sitt slut. Mina ögonlock är tontunga och att jag sitter och bloggar nu skulle kunna ses som ett mirakel.
Har haft en myskväll med vännen, gick och träffade en gammal kompis till Rebecca och promenerade i två timmar, riktigt kyligt men mys promendad blev det ändå. Super trevlig kille till kompis också.
Annars har vi pratat massvis och byt julklappar! Julafton fick komma lite tidigare. Fick dunderklappar, tiger halsband med matchande örhängen, en ansiktsmask och en handkräm i doft av mango och papaya. Kärlek.
Tigersmyckerna var otroligt passande, har börjat tycka om dem så himla mycket. Har även fått massvis med intresse för tigrar på sistonde och andra typer av asiatiska djur. Allt i den asiatiska världen lockar. Var även just och såg filmen "Berättelsen om Pi" på bio, kan lätt säga att det blivit en av mina absoluta topfavorit filmer. Blev så influerad och inspirerad av den, och att en megastor tiger och indisk miljö är med var bara ett plus. Verkligen en sevärd film.

Nu ska jag försöka sova lite inför en ny dag imorgon. Kram på er alla och mys.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0