Would you let me see beneath your beautiful?

Gosar mig under täcket och tycker synd om mig själv för tredje dagen. Usch, tycker inte alls om att vara sjuk. Läkaren sa att jag skulle hålla mig hemma till och med torsdag, sen fick jag gå ut om jag kände mig bättre. Ja, nu har man ännu svårt att änns ställa sig upp så får hålla tummarna för en friskare mig inom två dagar.

Snön är så fin utanför huset, även om jag inte ser något utan mina linser i så är det så ljust och vackert genom sängfönstret. Trots den outhärdliga kylan så kommer det bli en riktigt mysig jul iår. Kan knappt hålla mig, längtar så otroligt till den fina mellandagsrean så man kan få köpa in den efterlängtade kameran. Tänker på den dagligen, åh ska bli så kul.

Ligger nu och lyssnar på Labrinths otroliga röst och försöker vila ut så hott det går. Kanske tar fram en bok om ett tag och läser lite, men har inge brottom här inte.
Kram på er alla, och njut av snön och friska luften, saknar det redan.


Kommentarer
Postat av: Lisette Carlson

Krya på dig gumman :( Vet hur de känns att va sängliggande. Fick körteöfeber för 2,5 år sen och låg i sängen i 6 veckor. Kunde inte äta, sova, prata eller knappt andas för mina körtlar va så tjocka... Och som grädde på moset så va det 1a veckan på sommarlovet! feel ya bro <3

Svar: Tack så mycket fina du, uusch det lät inte härligt! Det här är typ liknande, men är inget ppå körtlarna.. men börjar sakta bli bättre! :) kram pårej och ha det bra ! <3
embracethecraze.blogg.se

2012-12-11 @ 19:12:12
URL: http://tinja.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0