Fifth of November

- Remember, remember the Fifth of November, The Gunpowder Treason and Plot, 
I know of no reason Why Gunpowder Treason Should ever be forgot.
 

Dagen började med en jätte huvudvärk i min högra tining.
Hade jätte jobbigt att gå eller att stå för det gjorde så ont.
Men under dagen så försvann den!
Sen under dagen så hade vi bara stylist och vi har precis
börjat med ett nytt projekt som är att göra en hel styling på
en model, och temat är 20talet. Ser fram i mot det faktiskt.
Sen ska vi ha modevisning på gymnasiemäsan om ungefär
3veckor. Jag ska sminka och göra lite hår så ni får bilder på
det när jag har prövat sminkningen och så, gjorde dock lite
hår idag.
 
Hejdå!♥
 
Min vågkamning jag gjorde lite snabbt!
 
En klass kompis hade med sig sin lilla söta hundvalp till lektionen! :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0