Ge mig jul!

Är jag den ända som längtar efter julafton? Jag är så himla taggad på det!
Maten, släkten, musik, filmerna, snön, varmchocklad, presenter och kärleken!
Åhh bara nån en måndad och några dagar kvar! woopwoop!
 
Helgen började med att Felix möte mig i danderyd och vi åkte hem och myste!
Sen i lördag gick jag upp vid nio och sen åkte jag, pappa och oliver till Kerstins körskola.
Gick på kursen som tog fyra timmar. Trodde det skulle vara värsta dan i mitt liv men 
det var jätte intressant och lärde mig massor och längtar tills jag kan börja övningköra.
Sen åkte pappa till 24timmars färjan och oliver åkte till robin så jag och felix lagade middag
och kollade awkward sen fixade vi dipp med gurka och kollade mean girls!
 
Idag har jag bara pluggat och chillat!
 
Inte mer att säga pusshej! ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0