Helgen på landet

- Nu kommer inlägget om landet..
 
Ja som sagt så åkte jag till felix landställe i fredags på morgonen!
 
Åkte först hem till honom och sov över där för vi skulle åka klocka halv sju på fredag
morgonen. Så dagen var lugn och enkel och vi somnade inte förens typ 3-halv4 på morgonen
och sen väkte hans mamma oss klockan 6 för vi hade försovit oss och då skyndade vi att
klä på oss och sen packad de sista sen satte vi oss i bilen. Sen åkte vi till expresso house
i mörby centrum och där köpte Felix mamma frukost till oss tre, blev en cream chese bagel 
och en chailatte. 
 
Sen på landet bakade jag bullar med hans mor och lagade lunch. Och vi plockade höst
kantareller. Och kollade massor med film, T.ex... V for vandetta, Järnlady, Ali G in tha house och
nån till som jag inte kommer ihåg vad den heter. Hade det jätte mysigt och nu är man hemma och
skolan har börjat så det suger. 
 
Här får ni bilder! (Lisette klaga inte på alla bilder nu) ;)
 


OOTD i torsdags!
Packning
Lite av hur ena huset ser ut på landet!

Bullarna, dem var jätte goda och det blev ungefär tre plåtar!
Svampen vi plockade, rensade och åt till lunch.
 
Felix!
 
Hade duschat och satt och kollade medans Felix fixade med elen!
Det var minusgrader ute...
En fin bild jag tog på färjan på väg hem!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Lisette Carlson

nej jag klagar inte ;)

2012-11-05 @ 20:49:44
URL: http://tinja.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0