Jag ska skita i vad andra tycker och bara följa mitt hjärta

Heej!

Vaknade imorse och mådde skit dåligt så stannade hemma idag igen!
Men hoppas på att kunna gå till skolan imorgon.
Helgen såg ut så att i fredags träffade jag och Lisette en tjej som heter
Anna sen kom Amilia och vi drog hem till mig och gjorde hemmalagad pizza
och åt massor med skräp saker och sjöng skrattade och hade det jätte bra
känns som dem gamla tiderna, saknar min lila gullegris och våra galnasleepovers.
Sen åkte hon hem i lördags och jag umgicks med tven och familjen! haha.
Sen i söndags var det farsdag och jag hade köpt en stoor te kopp och ett jätte gott
BERRYTEE som han blev jätte glad över sen drog vi till bapo och åt lunch/middag och
fikade med storasläkten och hade det trevligt!

Orkar inte skriva mer!
 
Pusshej!♥
 
OOTD i fredags!
MAGIC MIKE på lektionen! ;)
SÖTISEN!
TJOCKISAR!
Här sjunger vi lite

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0