Smile on your face even though your heart is frowning

*BANG*BANG*BANG*...
Så känns mitt huvud. Och därför har jag inte bloggat.
Har ingen motevation att blogga så det har hamnat i sist hand 
för ett tag. Jag ska till skolan imorgon och sen efter det kvart
samtal med pappa och min mentor Frida. Slutar vid 11 sen ska
jag och tjejerna dra och käka sen måste jag tillbaka till skolan
till halv ett. Sen hem och kanske baka morotskaka. 
Målade naglar idag. Vinrött bara för Ai sa det så blev jag också
sugen, haha!
 
Pusshej!♥
 
Middag i förrigår och idag!
OOTD igår skönt och mysigt!
SUBWAY blev min lunch dock åt jag upp mackan för fort så han inte fota den! 
Lagade middag till pappa igår för han hade namnsdag... Pasta i baconsås och frysgrönskar och vitlöksbröd.


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0