This girl is trouble, trouble

Underbar dag!
 
Dagen började ganska segt men sen efter det så har allt verkligen flyttit
på som jag ville att det skulle. Morgonen började med att jag fick vänta
ett tag i slussen på Åsa och Lisette för deras tunnelbannor krånglade.
Sen drog vi till skolan och jag började få ordning på min svenska läxa,
ända problemet att jag har ingen fantasi men det kommer lösa sig!
 
Sen hade vi historia och slutade kvart i elva och då drog jag, Lisette
och Susanna till liljeholmcentrum och åt lunch och jag köpte två par
strumpbyxor inne på hm. 
Sen drog jag tillbaka till skolan och hade mitt utvecklingsamtal med min
mentor och pappa!
Nu är jag hemma och lyssnar på Chris Rene´s nya låt Trouble och den 
är hur bra som helst!
 
Vi hörs kanske ikväll!
Pusshej!♥
 
Lunch... Mums
Suzanna :)
Lisette prövar en av tre klänningar! ^^
Två av tre!
Tre av tre!
Lilla jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0