värm mig.

Nu äntligen på buss hem efter lång dag och trötthet. Dagen avslutades dessutom med 2h musikrep inför komsert nästa vecka. Kom på mig själv sovandes under repet, då är det illa. Ska nu hem och äta gott, plugga ordentligt och sova sött. Även då det inte alls är bra så är jag ganska säker att jag kommer somna direkt efter matkoma.

Vädret blir mörkare och mörkare, kallare och kallare, men här gnäller man inte! Jackan har ju änlänt och fick sin premiär idag. Riktigt lustig jacka med luva som faller över huvudet och ner över hela ansiktet, men världens bästa.
Kunde inte ha passat bättre nu med kylan.

Så, dags att kliva av bussen nu och trava hemmåt. Kram och hej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0