You give me goosebumps

 
-En sån underbar sång som min store bror vissade mig...
 
Godkväll!
 
Har precis sagt hejdå till min store bror, han kom över på middag.
Så när jag kom hem så lade jag mig och villade för har fortfarande 
ont i huvudet. Sen ringde pappa och bad mig fixa käk och jag visste
inte riktigt vad jag skulle laga så jag bläddrade runt lite på nättet
och hittade ett recept på kycklingfile i kokosmjölk med ris.
Det var morötter och lite annat i. Och fyfan vad jag hatar att hacka
lök, jag grätt som fan och ögonen sved. Usch för lök, *haha.*
 
Nu har vi ätit och tagit det lungt och nu äter jag ett äpple och ska
strax ta fram kläder för imorgon och sen börja dra mig till sängs.
 
Ha en fortsatt bra kväll nu så hörs vi imorgon, godnatt!♥
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0