zigzagzaggazugg

En sådan seg mys-göra ingenting-sova-dag idag. Lite små skisser hit oh dit, poesi & låttexter.
Få alla känslor och tankar utskrivna liksom, hur härligt som hellst.

Hade en dunderkväll igår, galenheters galenheter. Blev flippad filmkväll med Cami och Theodor
hemma hos mig. Skulle bli flera rundor av skräckfilmer, men lekte gangsters och freestylade
i inspelningsmicken i ca 2 h istället. Har magont idag efter allt skrattpratt.
Sen senare blev det filmfrossa. Dream House, Intruders och SuperBad. Två skräckisar och en allmänt cpfilm.
Men hade det grymt kul, är så lyckligt lottad och ha sådana vänner. Som två extra brorsor, bäst.
 
Nu sitter jag i mitt rum, prasslar i en godispåse och väntar in bästavän Beatrice som är påväg.
Vet inte vad jag skulle göra utan henne, på riktigt. Hade ett långt deppsamtal och hon tar första tåget hit,
fastän hon bor en timma bort. Som jag sa innan, extremt lyckligt lottad för mina närmaste.
Så nu blir det kvällsmys och prat resten av denna torsdag. Tar och skriver lite senare om tillfället stiger fram.
Kram på er alla där ute, även om vi är helt stangers så är det alltid fint med en kram.
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0