ä r a l d r i g f ö r s e n t

ber om extra ursäkt, men är tillbaka nu.
skrev ett inlägg tidigare, men hamnade i utkast så lät det ligga kvar där.
blir lite sent nu, men hoppas inte alltförmånga sover än.
 
Testat med att doppa digestive kex i te någon gång? gör inte det.
Sitter med smulor och förfallna kex over hela mig, det viker ju av sig innan jag äns hunnit öppna munnen.
Sen blir det ju sådär geggigt och mysigt när det hamnar i håret.
 
Har tagit och fotat ordentligt mycket nu på sistonde och kan knappt bärja mig till att få inskaffa systemkamera snarast. tänker på det jämt. Så otroligt många tillfällen man vill kunna fota omgivningen, sen står man där med en krossad iPhone och försöker så gott det går.
Har även försökt skramla ihop till en i flera månader, men pengarna har jämt gått till musiken istället, vilket jag aldrig skulle ångra. Här kan ni få lite småtitt på veckans bilder:
  
 
Annars har veckan rullat på som vanligt.
Hade friluftsdag igår ute i skogen... kärleken för lera. mmm.
Nej, inte bästa vänner hon o jag. Men försökte så gott jag kunde. Hade någon typ av kartrunda man skulle gå genom skogen och göra olika uppgifter på. Skulle vara ca 5 km och vi skulle slutat 12.
Mina fötter säger minst 10 km och vi var tillbaka klockan 2. Ajabaja.
Men när man väl gick där ute bland hästarna och fria luften så var livet inte så illa alls.
Var faktiskt riktigt underbart. Naturen är alldeles för underskattad.
Ville bara lägga mig på rygg bland löven och somna in.
 
Sen efter den härliga vändan så mötte jag upp Yasmine i centrum och njöt av en paj.
Kollade lite butiker (inte så smart), har redan nu en A4 lång lista på vad som ska inköpas.
På lördag kommer pengarna, och då blir det att hugga till snabbt som ögat.
 
Men det var allt för den här gången. Puss o kram på er fina. Sov så gott.☮☯

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0