aloha ✌ (första inlägget är alltid lite stelt..)

Amilia heter jag och är alltså ena halvan av denna lilla bloggduo.
Försöker hålla livet så härligt och positivt som möjligt samtidigt som jag jobbar på min otroliga kärlek för musik.
Går andra året på Tibble Gymnasium, intiktning estet sång och fritiden fylls av alla olika knas.
 
Tillsammans med bästa Rebecca så tänkte vi skriva lite om alla möjliga ting.
Eftersom hon studerar som stylist och jag musiker så får ni läsa allt möjligt från två skilda håll.
En stor mix mellan mode, fotografi, musik och teknande.
 
Ha det nu dögött och kika gärna in med regelbundna mellanrum, finns även inget härligare än ett hej bland kommentarerna.
Huggies ☮☯
 
 

Kommentarer
Postat av: du önskar du visste vem

hej ;)

Svar: haha hej där ☮
embracethecraze.blogg.se

2012-09-20 @ 20:17:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0