Börjar dagen med...

40 frågor om mig

1. har du legat i sängen brevid en kille? - Ja
 
2. har du blivit dumpad? - Ja
 
3. har du pussat en tjej? - Ja
 
4. hatar du någon? - Ja
 
5. älskar du någon? - Jag det gör jag
 
6. har några av dina vänner svikit dig? - Oja
  
7. har du legat brevid en tjej i sängen? - Ja
 
8. hatar du dig själv? - Ibland och ibland inte
 
9. har du haft/har oskyddat sex? - ... 
 
10. saknar du någon? isf vem?- Jag saknar många, jag saknar många vänner och Felix 
 
11. har du skämt ut dej för någon du gillar? - Haha det ligger i mitt blod att skämma ut mig
 
12. har du sjukt bra humor? - Haha ofc
 
13. är du brunett? - Vet inte riktigt hur jag ska förklara min hårfärg
 
14. har någon krossat dig rejält mycket?- Tyvärr ja 
 
15. tycker du om killar?- Ja det gör jag, vem gör inte? (speciellt en speciell kille)
 
16. kysst någon den senaste månaden? - Ja
 
17. vart osams med någon detta året?- Kan man säga ja
 
18. hjälper du dina vänner? - Så gott jag kan
 
19. tycker du att du är söt? - Vissa dagar kan jag tycka det
 
20. har du dansat med någon kille?- Aa det har jag
 
21. tror du på äkta kärlek vid första ögonkastet? - Det var det som hände med mig och min kärlek, så svaret är ja 
 
22. äger du en plattång?- Klart
 
23. skällt ut någon?- Haha många gånger
 
24. har du bra självförtroende?- Inte nånstans
 
25. har du gråtit inför en vän? - Ja
 
26. har du gråtit inför en kille?- Ja
 
27. har du mer än 6 par skor? - Ja
 
28. gillar du att sova länge? - Haha sova mår man bra av
 
29. är du förvirrad? - Just nu? Nej
 
30. gillar du att shoppa? - Shoppa är mitt liv, dock inga pengar 
 
31. är du klantig? - 100%
 
32. sminkar du dej innan skolan? - Går inte utan sminka :/
 
33. har du en vän som skiter i dig? - Just nu nej
 
34. 3 saker du saknar mest- Mitt gamla liv 
 
35. vill du bara bort ibland? - Ganska ofta 
 
36. skäms du ibland? - Haha vem gör inte
 
37. är du singel? - Svårt att förklara
 
38. är du romantisk? - Fråga inte mig 
 
39. är du blyg? - Haha hela tiden
 
40. vad tänker du på just nu? - Att jag hatar att vara sjuk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0