Energyboost

Testat på att dricka vitamin- och järntillskott till frukosten någon gång?
Mamma har nämligen köpt massvis med kosttillskott och hälsosaker hem eftersom familjen varit så otroligt seg på sistonde.Så chansade lite och tog två glas denna morgon, och kan ännu inte nu lunga ner mig själv.
Har haft mer med energi under dagen och eftermiddagen än vad jag haft under någon del av denna vecka sammanlagt. Kan inte sitta still och har fått en konstig typ av riskkris. Vill testa på massor med nytt, känner att det behövs en liten ändring i vardagen.
Snurrade till lite hår på högra sidan om huduvet och var redo med saxen för bara ett tag sedan. Har velat ha sidecut ett långt tag nu, men känner en tvivel om att jag inte kommer uppskatta det tillräckligt mycket för att sedan vänta ut utväxten. Så gick upp, tog en dusch och började styla till håret lite..med lite mousse och en lockfön så var håret dubbelt upp i krull. 

 
 
Annars rullar allt på som det ska, plugg i full fart.
Matematik prov det första imorgon, försöker komma undan det, men börjar dra sig in till.
Ska även ta och lägga vantarna på en fin systemkamera nu när rean är på fullt ös,
vill börja lägga mer lite mer tid på just foton och redigering, ett av mina många intressen.
 
Men det var allt sagt för ikväll! Sov nu så gott o ha det bra! ☮☯
Glad liten snapshot från dagen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0