Pineapple Express

Sitter i fredags soffan och gråtskrattar till filmen Pinapple Express med pappa. Filmer med höga killar som springer runt på äventyr går aldrig fel. Att James Franco är andra huvudroll är bara ett stort plus i kanten.
Hade även ikväll bestämt mig för att vara duktigt lärorik och läsa, skriva musik och om möblera rummet, och här sitter jag nu i soffan med datorn i famnen, men natten är ännu ung. ;)
 
Fast nu sprang 2 timmar bort, och jag har ännu inte skrivit klart detta inlägg. Så duktig man kan vara.
Har haft en lagongo dag i skolan, ganska lång, men inte allt för farlig. Måste ha något med håret att göra.
Lånade Theodors mössa idag, haf lite småpanik över att jag måste köpa en nu när vintern rullar in.
Imorgon kommer studiebidraget in, så blir stor shopping :) (fast än man borde spara, men nje.)
 
Här har vi de två möss typerna jag velar mellan vid tillfället. lutar mer eller mindre mot röda dock :)
 
Min besatthet av kläder annars blir bara större och större, dag för dag.
Kommer utan en extra tanke lägga hela studiebidraget på kläder o smycken.
Älskar det. En passion för mode och bekvämhet som växer dagligen.
 
Men nu måste jag ta och lägga ner lite tid på musiken här som jag påbörjat, kanske skriver något senare.
Bjuder tills dess på lite mysbilder. Kram på er. ☮
1.Jag, idag med Theodors mössa. 2.FinLinda och yours truly. 3. Halskedja med rundsten och peacesymbol.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0