Fredag bitches

Ja nu är man helt slut efter en lång och jobbig vecka.
Har nog aldrig pluggat så hårt som jag gjort denna vecka! Nu är det iallafall helg och massa villa och mys med världens bästa kille! Finns inget bättre än god mat, snacks en bra film och den mysigaste famnen någonsin att ligga i! Bäst som finns enligt mig! Kom hem för någon timme sen eller något. Dagen har varit konstig. Ända vi gjort  är att fota varandra och oss själv och sen lyssnat på disney låtar. 
 
Har försökt hitta praktik men inte hittat en och börjar få panik för ska ha praktik v.41-43. Men jag ska lösa det!
Nu ska jag vissa alla bilder från dagen. Resten av bilderna är på söta Ai´s mobil! Haha fyfan vad ego man kan vara. Hur skulle världens se ut om ingen fotade sig själv...
 


Oh herre näst sista bilden, Ai är the grudgeeeee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0