Fullt upp

Godkväll,
jag är helt slut i kroppen och i skallen.
 
I fredags så åkte jag och pappa och käkade på mcdonalds sen drog vi och stor handlade på lidl och sen på coop. När vi kom hem så fixade pappa iordning hans goda makeronilåda som jag och Felix skulle äta på lördagen. Sen satte vi oss vid tven och bara tog det lungt.
 
Sen på lördagen så vaknade jag vid halv tolv och då satte jag mig med pappa som hade fixat en god frukost och tog det lungt och lyssnade på musik. Sen lade jag mig i badet och fixade mig i ordning. Sen vid två tiden tror jag så kom Felix. Vi myste hela kvällen och kollade på harry potter fången från azkerban eller hur det stavas. Hela dagen/kvällen var jätte mysig det var bara vi två hemma för pappa var med sin kompis i kista och åt och kollade på bio, dem såg filmen looper och den var tydligen jätte bra. Jag somnade dock jätte många gånger i soffan. Men sen låg jag och Felix vakna till ungefär halv fyra
 
Sen på söndagen så vaknade vi och åt frukost. Sen har vi bara tagit det lungt. Vi plockade några äpplen från vårat äppel träd så gjorde jag äppelpaj men marzan sås till. Sen fick jag fyra stora svart plast påsar fulla med kläder av min brors flickvän så jag har rensat min garderob och sedan städat den, höll på från 18.00-21.00 så det tog ett tag bara för jag har så stor garderob fylld med massa kläder.
Fick massa nya väskor, skor, klänningar, tröjor, byxor.. Typ allt man kan tänka sig i påsarna. Så jag är jätte nöjd.
 
Nu har jag skrivit massor nu ska jag fortsätta kolla day and night med pappa!

Kram
påsarna
skorna
kläd högen
min paj
min städade garderob
haha sötaste
alla fem bilder från i fredags
min lunch i fredags
 
Punkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0