Sjuklingen skriver

Ja nu ligger man här i sängen med en kopp te och massa näsdukar. Åh va det suger att vara sjuk!
Pappa har tänt brasa för jag håller på att frysa ihjäl. Strax så ska jag börja läsa på min engelska bok.
Funderar på ta en långvarm dusch innan jag ska sova! 
 
Veckans planer är väl inte några speciella, ska förmodligen vara med baby imorgon, sen på torsdag så ska jag och tjejerna dra hem till lisettes mamma och fixa med en läxa vi har. Sen till helgen så vet jag inte. Jag måste kolla efter vinter skor, vill ha låga svarta uggs och ett par nya kängor. Sen behöver jag nya mysiga koftor och tröjor. För nu kommer hösten då kan man inte ha sommar kläder längre. 
 
Här kommer dagens OOTD och facelook.
Hade det ganska enkelt idag, men gjorde hela outfiten lite mer edgy genom att måla mina läppar mörklilla! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0