tillfällig förändring.

Som jag tidigare berättade, är i en fas i livet då man har lite tillfällig förändrings kris.
Var innan otroligt nära på att köra vilt och snagga mig en sidecut, ganska glad ändå att mitt impulsiva jag inte tog makten och körde. Skulle ångrat mig fort som ögat.
Men nu så kör vi på något nytt för morgondagen.
 
De som känner mig vet mycket väl att jag har en galen kärlek för krulligt hår, och är evigt tacksam att jag har självlockigt, tjockt hår. Men för morgondagen så tar jag ett stort kliv och rullarfram platttången.
 
Reslutat.
känner knappt igen sig själv i spegeln, men det är väl vad förändring går ut på?

annars är det team krulltott livet ut. PEACE ☮☯

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0