Tjaba!

Så detta är mitt första inlägg i våran nya blogg och jag tänkte ta tillfället till att presentera mig lite! 

Jag heter Rebecca och jag går andra året på Plusgymnasiet, på en linje som heter stylist, där får vi hålla på med att sminka, styla hår och nu i två-trean så ska vi få lära oss göra naglar. Jag har valt just den här linjen för har älskat allt som har med smink och hår att göra, det har jag gjort enda sen jag var 8år.
På min fridtid så älskar jag att exprementera med smink på mig själv eller på kompisar och sedan sitter jag ofta vid datan eller tidningar och kollar upp inspiration på frisyrer och smink. Jag är själv lärd men jag tror att med hjälp av min linje så får jag lära mig mer saker som jag kanske inte visste! När jag kommer ut i arbets livet så vill jag bli en frilansare och åka runt i världen och sminka kändisar, modeller och människor inom tv och film. 

Amilia är som sagt min bästa vän och därför har vi skaffat den här bloggen tillsammans. Vi har kännt varandra sedan 1an och vi har mycket gemensamt, men samtidigt är våra intressen väldigt olika. Men det gör bara den här bloggen roligare för nu får ni läsa allt från musik till styling! Kan inte bli en bättre kombo! 

Hoppas ni kommer njuta av våra inlägg och kanske får inspiration av det vi gör!
Kram 


Kommentarer
Postat av: //kissie

omg vad kul det ska bli o följa den här!

2012-09-20 @ 20:18:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0