Crybaby

Hade hört mycket bra om filmen innan. Vackra texter och sett så mycket fina bilder. När jag väl satt igång filmen så tog det inte mer än 10 minuter innan första tåren föll. Den var så otroligt vacker och jag ser just nu ut som en svullen röd panda i ansiktet av alt gråtande. Kan mycket väl säga att det är en av de bättre filmerna jag sett. Absolut en favorit. Längtar så redan till att få börja läsa boken, kan knappt bärga mig.
Så många känslor och lyckorus i filmen, har aldrig innan gråtit såhär mycket innan till en film. Slår inte äns gången jag såg The Notebook och fick andnings problem. Heller inte scenen i 90210 när Raj dör. Vilket betyder att jag gråtit floder. Kan inte säga annat än gott om filmen och kommer drömma vackra drömmar inatt.
Blev som helt lugn och i ro om livet, allt löser sig liksom.
 
"The Perks of Being a Wallflower" - Finare film får man leta väl mycket efter..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0