Goodnight, don't let the bedbugs bite.

Klockan är alldeles för mycket och här sitter jag i mörkret och skriver!
Var hemma idag av olika orsaker, kände mig lite halvdan så samlade ihop krafterna lite.
Fixat och trixat hemma, pluggat matte, målat naglarna, skrivit musik, jo allt möjligt.
Efter all lång vila och musikro så ska det faktiskt inte bli så farligt att komma tillbaka till skolan
för en dag innan helgen. Blir beerpong kväll hos Julia imorgon och beccis ska med så ska bli kul!
OCH JAG HAR FÅTT IN HÄRLIGA NYHETER: SL har hittat igen min plånbok!
Tappade den för ca 1 vecka sedan på tåget, och idag fick jag äntligen hem brev om att de hittat den!
Så in till stan bär det av imorgon så får jag igen den saknade saken.
 
Nu har tiden sprungit iväg och här sitter jag och smörjer in håret med serumdroppar.
Men nu ska det bli lite sömn inför en ny dag! Storkram på er från mig! x

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0