Santini

Har funderat ett tag nu och är ganska så säker nu på att köra in en piercing i näsan under veckan.
Många som verkar vara gnälliga över det..men fan, ångrar man sig är det bara att ta ut den, annars så tycker faktiskt jag att det är riktigt snyggt. :) Här på bilden ovan har vi Christina (Santini Houdini) med sin piercing, är annars en av det vackraste kvinnorna på jordens yta, enligt mig då.
Ska även ta och krullpermanenta mitt hår inför sommaren, kommer såklart aldrig bli så kruskrulligt som santinis men ju mer desto bättre. Annars ska jag också göra så gott jag kan för att lära mig att fläta mitt eget hår, vilket ska bli en stor utmaning. Hade annars planerat in en sidecut, men tar och kör på småflätor längst högra sidan istället. 
Ser så mycket fram emot sommaren nu. Solbränna, solblekt hår (är så fint på krulligt hår) och sommar kläder. Shorts, väst och alla världens färger. Amilia är för taggad för att vara sann. Beställde även just mina Peace&Love biljetter så det blir verkligen något att se fram emot till sommaren för.
 
Hoppas alla haft en superdag och att solen börjar smyga fram mer på dagarna frammåt tiden, vill ju att våren ska komma nu! Storkram x

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0