Shopping for life

Tjenamors!
 
För en sju dagar sen så internet shoppade jag på en hemsida som heter Elf där köpte jag lite nytt smink och alldelesnyss så fick jag mitt paket. Den här hemsidan är väldigt billig men har ändå bra kvallite på sina produkter.
Jag köpte 7 olika varor och hela summan med frakt blev på 27.20€ vilket ligger på 190 svenska kronor men för allt smink bara så blev det ungefär 120kr. Det är ett super bra pris för du kan vara glad om du hittar en vara inne på kiks för det priset. 
Rekomenderar elf för alla tjejer och killar som älskar smink så kolla in sidan.
 
Ska baka lite nu så vi hörs!
 
Kram Rebecca♥
 
1. Alla varor
2. Roge
3. Roge och bronser
4. Concealer 
5. Två penväsare för mitt smink
6. Eyeliner borste
7. Tre pack ögonfransar
 
Förlåt för dem dåliga bilderna tog dem lite snabbt bara.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Slutat läsa er blogg, ni uppdaterar ju aldrig!!!

2013-03-07 @ 14:28:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0