Turn up the music

Hemma idag, så blir att få lite saker gjort! Har nu Chris Brown's Turn up the music på högsta volym och har dansat baken av mig i pyjamas. Småsak som kan få ens humör på topp! En annan härlighet som just hänt är att BRUNO MARS KOMMER TILL SVERIGE DEN 3E NOVEMBER! Har väntat på denna dag i nu 3 år så tänker vara världens största fangirl i en period nu, haters gon' hate ;) haha
 
Annars går livets cirkel på i vanlig fart, träning nu på eftermiddagen med Rebecca och är i full gång med att förbereda inför morgondagens tjejkväll här hos mig. Blir orientalisk kväll med mat i extrem mängd. Sånt kan behövas ibland, så nu blir det att träna fram lite plats för fredagens mat :D
 
Nu ska det städas mina vänner, så hör av mig! Kram på er alla, och njut av dagen nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0