I don't give a fuck what people think, cause people don't think

Haha bästa rubriken, en klasskompis skrev den på facebook och kunde inte göra något annat än att gilla, haha!
 
Sitter iallafall i sängen med tunga ögonlock och en mage som gör ont, prövade äta grädde och ha mjölk i maten. Men är väldigt säker på att jag är allergisk. Undrar när jag får provresultaten tillbaka.. Hmmm..
Jaja imorgon ska jag träna två pass, cxwork(kondition) och intensiv spining. Kommer vara helt död efteråt, men beach 2013 here i come! 
Jag ska föresten på jobbintervju på torsdag i kungsholmen så får se hur det går, är jätte nervös. Vill ha jobbet och behöver det!
 
Ska försöka sova nu! 
Vi hörs! 
Puss Rebecca!♥
 
Right now!
Lisette och jag i fredags! 
Haha typ jag inför torsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0