I´m back on track people!

Så nu har mitt liv lugnat ner sig så jag tänkte börja blogga igen! :D
 
Dagen har varit ganska chill, började med att ha svenska presentation om En Midsommarnattsdröm 
och det gick väl helt okej skulle jag tro. Sen samhällskunskap. Slutade 11 och var hemma till klockan ett.
Skönt som fan!
 
 
Asså håller på att flippa ur för jag fyller fucking jävla 18år imorgon!!!!!!! Assååååå panik på den!
Är så himla taggad. Imorgon ska jag fira mig med släkt och tjej kompisarna, dock kunde Ai inte följa 
med så det är synd med Åsa, Amilia och Lisette är med så det ska ubber kul! 
Förhoppningsviss så kommer Åsa, Lisette eller Amilia ta massa med fina bilder på kvällen! 
 
Och på lördag ska jag ut med min bror, hans tjej och 26st andra pers och käka på resturang sen dra
till krogen för första gången! Där kan man snacka om nice! 
 
Ska nu gå och duscha och försöka hitta något att ha på mig imorgon!
 
Puss Rebecca!♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0