Smile

Bild ifrån dagen.
 
Ligger i sängen och dagdrömmer om allt möjligt, nivet hur huvudet brukar bli när man ät trött. Har haft en lång dag så är kanske inte så konstigt. Mycket pågång just nu, så lite virrig må man vara.
Är öppet hus imorgon på tibble och eftersom vi tvåor ska hålla en kafékonsert i ca 90min så är det mycket rep pågång fram och tillbaka nu. Ska själv vara med på 5 låtar, men lär bli riktigt kul.
 
Har annars vart väldigt drömmande på sistonde eftersom mycket i vardagen just nu är tröttande. Drömmer om att resa världen och utforska varenda hörn som jorden består av. Vet att jag ännu är ung och har mycket tid i framtiden för det, men vill iväg nu. Är nu det skulle behövas som mest. Sparar annars nu till min Peace & Love biljett till sommarn, ska bli dunderligt kul. Vill iväg redan nu. Konserter, frihet och liv.
Håller mig annars så mycket aktiv inom musiken som möjligt och letar inspirationskällor.
Men nu ska det läsas om Pi och romantiken. Puss på er.x
 
Sov igår hos min vän Beatrice, och fick med mig riktigt söta kattbilder på hennes moses.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0