Stop make me feel like this please...

  • Ligger i sängen helt slut körd efter en jobbig och tråkig dag.Drog först till läkaren där jag fick ta massa prover som jag kommer få provresultaten nångång nästa vecka. Och att jag var tvungen att byta mina piller för har ärfligt att få blodproppar och strokes och dem pillerna jag hade gjorde så jag kunde få blodproppar mycket lättare. Så nya piller har man nu. Sen drog pappa och jag och lämnade bilen på verkstan. Sen skulle vi till läkaren igen för se om jag är gluten eller laktosintolerant men fanns inga tider förens klockan två så åkte hem sov i en timme. Sen åkte tillbaka till läkaren och fick vänta en kvart och fick sen reda på att mina läkare var inte där utan det var en dryg sjuksköterska som sa att hon kan inte proverna utan jag får komma tillbaka på fredag klockan nio. Utan hon kollade mig snabbt och frågade frågor. Sen hem igen och fixa middagen. Ligger nu i sängen och känner mig dålig, har superduper ont i magen och ska upp tidigt imorgon för att träffa gulle lis för att shoppa! Hoppas på att kunna sova inatt!Kram Rebecca.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0